Самооцінювання
(перевірка, самоаналіз) – це оцінювання дієвості усіх освітніх та управлінських процесів, які відбуваються у школі, шляхом моніторингу, вимірювання процесів та отриманих результатів при наданні освітньої послуги, виходячи із визначених цілей, завдань та планів роботи та щорічного звітування перед стейкхолдерами.
Самооцінювання
(вивчення) процесів закладу освіти є одним із важливих елементів циклу «плануй
– виконуй – оцінюй/перевіряй – дій», необхідного для функціонування внутрішньої
системи забезпечення якості освіти.
Навіщо школі здійснювати
самооцінювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти? Результати
самооцінювання – це найкращий доказ того, що ваша школа прагне:
§
враховувати потреби здобувачів освіти, їхніх батьків і успішно задовольняти
їх;
§
удосконалювати ефективність роботи адміністрації школи;
§
бути відкритою, діяти в партнерстві з батьками, громадою та роботодавцями;
§
бачити прогрес (додану вартість) у розвитку школи та роботі педагогічних
працівників.
Самооцінювання освітніх
і управлінських процесів варто здійснити:
§
на початку системної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості
освіти;
§
щорічно – задля досягнення розвитку закладу, цілей, місії тощо.
Самооцінювання надасть
можливість відстежити динаміку розвитку закладу через порівняння результатів
вимірювання критеріїв у проміжку часу.
Самооцінювання в закладі освіти за напрямом «Освітнє середовище» – це процес оцінки якості освітнього середовища з боку самого закладу освіти.
Самооцінювання в закладі освіти за напрямом освітнє середовище включає оцінку доступності ресурсів, педагогічних методик, технічної бази та підтримки учнів для створення ефективного навчального оточення. Відповідно до річного плану ліцею на 2023-2024 н. р. проводилось самооцінювання за напрямом «Освітнє середовище» від 20 листопада по 8 грудня 2023 року де учні, батьки, педагогічний колектив та всі учасники освітнього процесу проходили анкетування, відповідно до результатів опитування, написана Аналітична довідка!