“Оцінювання – це навичка і завжди діалог. Фінський досвід”
Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням і які основні виклики
ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Формувальне оцінювання — оцінювання під час навчання І Онлайн-курс «Оцінювання без знецінювання»
Формувальне оцінювання під ключ (онлайн-вебінар)
Особливості організації формувального оцінювання в 3-4 класах НУШ (вебінар)
Пам’ятка для вчителя
70 способів сказати «Дуже добре»
Ти зараз на правильному шляху |
Пречудово! |
У тебе це вийшло |
|
Це добре |
Супер! |
Правильно | |
Я пишаюся тим як ти працював |
Ти робиш це дуже добре |
Це набагато краще |
|
Гарна робота |
Я щаслива бачити цю роботу |
Ти робиш гарну роботу |
|
Ти близький до істини |
Мої вітання |
Це те, що треба |
|
Я знала, що ти можеш це зробити |
Зараз ти це зрозумів |
Нарешті! |
|
Ти швидко вчишся |
Працюючи так само ти досягнеш багато чого |
Я не зуміла б зробити краще |
|
Це правильний шлях |
З кожним днем у тебе виходить краще |
Це гарний спосіб |
|
Ти нічого не прогавив |
Так тримати! |
Надзвичайно |
|
Прекрасно |
Це найкраще |
Остаточно |
|
Сенсаційно |
Тепер нічого тебе не зупинить |
Відмінно |
|
Це була першокласна робота |
Чудово |
Ще краще |
|
Твій мозок попрацював на славу |
Ти досягнеш успіху |
Це видатний винахід |
|
Фантастика! |
Неймовірно! |
Це чудова робота |
|
Ти робиш це красиво |
Як ти багато зробив |
Розумник |
|
Ти дійсно це покращив |
Прегарно! |
Вітаю! |
|
Твоя правда! |
Так тримати! |
Ти зробив це вчасно |
|
Мені подобається хід твоїх думок |
Я пишаюся тобою |
Дуже приємно вчити розумних дітей |
|
Велика тобі подяка |
Я ніколи не бачила нічого кращого |
Твоя робота принесла мені радість |
|
Молодчина! |
Повний порядок |
Серйозний прорив |
|
Ось цього я ще не бачила |
Ти неперевершений сьогодні |
Це вже успіх |
|
Це твоя перемога |
Тепер ти відчуваєш свої можливості |
Ти справжній майстер |
|
Щиросердно рада за тебе |
Не можу навіть передати свого захоплення |
Грандіозно! |
|
Я вірю в тебе, у тебе завжди виходитиме не гірше! |
|||
Слова підтримки та заохочення для забезпечення позитивної емоційної атмосфери на уроці |
Працюючи з дітьми, скористуйтеся такими порадами |
||
Давай спробуємо ще раз |
Діти навчаються життю у життя |
||
У мене теж не одразу все виходило, тому не втрачай надії |
Якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти |
||
Я завжди вважала, що зможеш це зробити |
Якщо дитина живе в атмосфері ворожості – вона вчиться агресивності |
||
Повір у себе |
Якщо дитину висміюють – вона стає замкненою |
||
Я можу зрозуміти твій стан |
Якщо дитині постійно докоряють – вона вчиться жити з почуттям провини |
||
Я тебе розумію |
Якщо дитину підбадьорювати – вона вчиться вірити у себе |
||
Я впевнена, що ти можеш |
Якщо дитину хвалити – вона вчиться бути вдячною |
||
Разом ми зможемо |
Якщо дитину підтримувати – вона вчиться вірити у себе |
||
Сьогодні вийде краще, ніж учора |
Якщо дитина живе в атмосфері доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі |
||
Мені подобається те, що ти зробив |
Дитині потрібно, щоб її: |
||
Навіть, якщо ти помилишся, я допоможу тобі |
|||
Ти талановитий |
розуміли |
||
Я пишаюся тобою |
|||
Я впевнена у твоїх силах, здібностях, знаннях |
любили |
||
Мені приємно спілкуватися з тобою |
|||
Я вірю в те, що все вийде |
визнавали |
||
Давай спробуємо зробити якнайкраще |
|||
Цікава відповідь, оригінальна відповідь |
поважали |
||
Відчувається співпраця |
|||